Eerste week Australië - Reisverslag uit South Melbourne, Australië van Henri Pongers - WaarBenJij.nu Eerste week Australië - Reisverslag uit South Melbourne, Australië van Henri Pongers - WaarBenJij.nu

Eerste week Australië

Door: Henri

Blijf op de hoogte en volg Henri

01 Maart 2014 | Australië, South Melbourne

heej allemaal,

Inmiddels zit ik alweer een week in Australië, het is hier erg mooi en het weer is hier super in Melbourne.De eerste drie dagen moest ik erg wennen, ik slaap in een hostek vlak bij St Kilda beach op een 10 persoonskamer. Je hebt nauwelijks privacy maar het is wel erg gezellig, elke dag leer ik nieuwe mensen kennen. Ik heb direct op de dag van aankomst mijn bankzaken en belastingzaken in Australië geregeld. De eerste dagen heb ik niet veel gedaan, vooral naar het strand en chillen met andere backpackers. Zaterdag ben ik Melbourne in gegaan en s avonds was daar het white light festival, veel gebouwen waren verlicht en het was erg druk. Er waren een paar 100.000 bezoekers, kortom erg leuk. Verder heb ik niet veel gedaan, behalve naar het strand gaan of Melbourne in gaan. Wel heb ik al mijn eerste wasje gedraaid en krijg ik kookles van een Italiaanse jongen die ik heb leren kennen, pasta! Gisteren heb ik samen met 3 anderen een auto gehuurd en heb ik Philip Island bezocht, hier heb ik een koala park bezocht en heb ik walibis en mijn eerste slang gezien. Dit Eiland staat bekend om de pinguïns die hier rond zonsondergang massaal uit het water komen, dit hebben we ook bezocht, honderden pinguïns kwamen uit het water om naar hun nest te gaan. Dit was erg bijzonder om mee te maken. Vanavond ga ik met twee engelsen een voetbalwedstrijd bezoeken. Waarschijnlijk ga ik maandag avond met de bus naar Sydney en blijf daar een paar dagen om verder naar het noorden te trekken om daar hopelijk werk te vinden. Misschien ga ik ook in een camperrondtrekken met mensen die ik hier heb leren kennen, maar dat weet ik nog niet.

Groetjes uit Australië

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, South Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2014

Glenreagh, NSW

08 April 2014

Darlington NSW, Australië

19 Maart 2014

Update Australië

01 Maart 2014

Eerste week Australië
Henri

Actief sinds 17 Feb. 2014
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 2734

Voorgaande reizen:

17 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: